Hoe kan ik het beste wraps opwarmen in de oven?

Ik heb hier enkele overgebleven wraps met zalm en ham etc liggen van vrijdag. Hoe kan ik deze het best opwarmen in de oven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
75.5K

Antwoorden (3)

Het beste is kort in een hete (voorverwarmde) oven. (180-200 graden) Of juist wat langer in een minder hete oven. (150 graden). In het eerste geval loop je iets meer risico (maar niet altijd ongewenst) dat ze knapperig worden, in het eerste geval loop je iets meer risico dat ze wat uitgedroogd / taai worden. Ze kort bevochtigen kan dat iets voorkomen.

Maar in dit geval is denk ik de vulling het belangrijkst, en zalm kan beduidend minder goed hoge temperaturen hebben. En zeker als er ook nog groente in zit, zou ik ze gewoon heel iets langer in een niet al te hete (150 graden) laten warm worden. Minuutje of 10 (even af en toe kijken / testen) moet voldoende zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het tweede geval bedoel je;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eeh....effe zoeken...ja, het tweede eerste geval moet het tweede geval zijn :lol:
Gelukkig letten er mensen beter op dan ik ;-)
Gewoon in de magnetron, dan worden ze alleen wel zacht. wil je het wat knapperiger, dan in de oven. Alleen dat gaat wel ietjes langer duren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bakpapier natmaken op frommelen, dan open maken en de wraps er inleggen .
dan 5 min. 200 graden in de oven.